Monday, December 1, 2008

AUTUMN..



Autumn kali ini kali pertama aku menemuimu setelah hampir setahun aku dudk kat sni..memang btol lh kata org bila tiba masanye hati kita akn jadi sayu melihat dedaunan yang gugur di sekeliling kita..bagaikan hati ini turut sama gugur dan terbang melayang2 seperti dedaunan itu..oh..sungguh sayu..

Sungguh aku bersyukur dengan nikmat Allah berikan kepada aku,kerana dapat jugak aku merasa keindahan miliknye ditemapt baru,subhanallah sungguh indah ciptaan mu dimuka bumi ini,aku sungguh terpegun dengan ciptaanmu ini..dari sebatang pokok yang segar dedaunan yg menghijau..bila tiba musinnyer dgn sendiri daun ni menjadi kuning dan gugur satu persatu kebumi..dan bila tiba satu musim yg baru secara auto dedaun ni kuar menghijau kembali..

YA ALLAH SUNGGUH MOLEK DAN SEMPURNA CIPTAANMU INI..

No comments: