Tuesday, November 4, 2008

GAME DAY to CORREN HOME...



31.08.2008/jumaat..selepas melayan kerenah kanak2 yg meyanbut halloween ..kami sekluarga diundang untuk meraikan satu party bagi kanak..yg tidak dapt meraikan malam halloween itu,kerna ibu bapa mereka org kuat gereja..bagi mereka yg meyambut halloween ni org yg tidak beragama dlm masyarakat mereka..jadi mereka menhiburkan hati anak2 mereka dgn megada kn beberape game yg agak menarik jugak untuk kanak2..hari itu jugak jiran aku koren dtg oder ngn aku popia untuk jamuan mlm dirumah dia..barbagai game yg diadakn..aku seronok sekali..memang dia org semua sporting habis..masa jamuan kita org hanya dpt mkn ape yg kita org bawak jer.sbb yg lain tu tk halal...game habis kol 9.00 mlm..kita org balik awal skit sbb mls nk tunggu dia org habis mkn..lg pun masing2 dah megantok gila..aku happy gila mlm tu..mkn yg aku bwak pun hbis..kira mlm tu kira enjoi lh....

No comments: