Friday, November 28, 2008

RINDU MAK...SAYANG MAK...

Mak rindunyer anakmu ini dengan mu...
hari berganti hari,masa berganti masa,waktu berganti waktu,musim berganti musim tak sabar rasanye untuk aku bertemu dengan mu mak..tahun ini lah kali pertama aku tak dapak mencium tangan kedua ibu bapa aku di pagi raye..Ya Allah sedihnyer..insyallah kalo dizinkan Allah kita akan bertemu pada thun depan..setiap kali solat aku sentiasa memohon kepada Allah semoga mak dan abah sentiasa berada dalam keadaan sihat dan keredhaanmu Ya Allah ..teringat aku pada suatu ketika dulu mak lah yg banyak memberi pendorong kepada aku untuk meneruskan kehidupan ini..tanpa jemu dia menemani aku kemana sahaja..dialah kekuatan aku..dia lah teman paling rapat ketika hati aku dalm kesusahan,kesedihan,kesakitandan kegembiraan...jasamu ibu tak dapat aku balas walapun dengan wang ringgit berjuta2 pun..alangkah bahagianye aku kalo ketika ini aku ad disisimu mak..bersama bergelak tawa,berceloteh kisah2..tapi ape akan daya kan..anakmu ini sememangnyer degil,keras kepala dan hati batu..kerana ingin mencari ketenangan diri sanggup aku pergi jauh meninggalkan mu mak abah..kalo tak kerana kisah2 duka ku..aku tak sanggup juga nk meninggalkan mu mak abah..mak anak2mu semuanye sayang kepadamu..kaulah wirawati dalam jiwa kami..kerna ketabahanmu,kecekalanmu dalam untuk melihat anak2mu semuanyer berjaya dan bahagia dalam hidup ,walaupun ko terpaksa hadapi berbagai dugaan yang iberikan kapada anak2mu ini..kau mampu tersenyum walaupun dalm kesedihan..bagi menghiburkan hati anak2mu yang sedang gelora..mak ...kau tak mudah melatah bila berada dalam menerima situasi begini aku sangat bangga denganmu mak..
mak ampunilah segala dosa dan segala kesalhan anakmu ini,semakin hari berlalu semakin hati ini rindu sangat kepadamu mak abah..tak sabar rasanyer untuk aku balik dan bertemu dengan mu mak abah..aku sentiasa bersyukur kerana Allah telah mengurniakan aku kedua ibu bapa yang sempurna dihati kami anak2mu..terima kasih mak abah..kami smua sayang mu..
MAK I LOVE YOU..AND I MISS YOU...

No comments: