Sunday, June 14, 2009

Ubat Dari cork...

Salam ukhwahfillah buat semua...


Terima kasih banyak2 kepada sepupu ana dari cork ...sebab bagi air n krim ini kat ana..lega rasanye..anda mau tahu apakah kegunaan air dan krim ini...???
ini lah air n krim yang dapat membantu ana mengurangkan sakit kepala yang berhari2 ana tanggung...sepupu ana ni doc kat sni..so dia kata ade kemungkinan ana mengidap darah tinggi tapi masih diperingkat awal lagi..so itu lah dia datang bawakkan ana air untuk darah tinggi yang dibuat dari bahan2 akar2 kayu diimport khas dari malaysia... dan jugak krim untuk mengurangkan ketegangan n sakit kepala..Alhamdulillah.. ade lah sedikit kekurangan..walaupun masih berdenyut2 kepala ni..tp tak lah sehebat sebelom ni..
Sebelom sepupu ana keluar nk p main golf..sempat jugak dia pesan..jaga makan..jangan makan,makanan yang berlemak,ayam,daging,telor,kacang,dan dll lah buat sementara waktu ni..adus..hari ini pulak ade tamu dari athlone..ana punya lah masak sedap2 hr ni..arggghh...... tak boleh mkn lah pulak...nasib2..tapi ana mkn jugak lh sikit buat jamah2 kata orang..huhuhu...degil2 kn???pasni ana kena makan..macam oarang pantang lah kan..huhuhu...layan je lah kn..kalo nk sehat..
Ape2 pun tq banyak2 lah kat sepupu ana ni sanggup datang jauh2 bawakan ubat untuk ana n melawat ana sekali ....buat sepupu ana ni insyAllah panjang umur murah rezeki kita jumpa lagi...

2 comments:

Anonymous said...

dh bai blum anna ? kalo dah bole jln-jln lagi ke athlone...
masak apa hari nie ? sedap ler lontong hari tu..

azmimuslim85 said...

cian dia kne sakit yea...hmm jage ksihatan taw...salam sahabat dri seremban.