Friday, November 28, 2008

happy besday my dad(Hj Kamaruddin Bin Hj Shriff)


Semalam 27/11/2008 Abahku telah genap usianyer 57 thn,aku sedih sbb aku tak dpt nk meraikan detik itu..tp aku dtp ucapkan kepadanye melalui telifon..
Happy brithday abah..semoga dipanjangkan umor,dimurahkan rezekimu,sentiasa berada dalam naugan allah taala dan dirimu sentiasa dalam keadan sihat dan berbahagia selalu disamping anak2,menantu,cucu dan isteri tercinta..
aku sentiasa berdoa semoga mak dan abah aku sentiasa sihat,dan diberikan kekuatan dalam meneruskan kehidupan ini dan tabah menghadapi segala dugaan yang allah berikan kepada mereka..sungguh besar pengorbanan abah dalam membesarkan kami anak2nye..suka duka semua dia hadapi untuk melihat anak2nye bahagia,dialah ayah .dia lah kawan,dia lah teman akrab kepada kami anak2nye..
Abah anak2mu semuanyer sayang abah..terima kasih abah atas segala2nyer...semoga allah melimpahkan rahmat keatasmu abah...ameen....I LOVE YOU ABAH....

No comments: