Tuesday, December 30, 2008

Menghitung Hari Bersama Teman

5/1/09 Ni aku kehilangan seorg teman(k.reena)..sedihnya..lepas ni tinggal lh aku seorg diri kat sni..dah takda kwan..aku hanya menghitung hari detik2 untuk besama dgn nya..pasni dia nak balik msia..blik terus pulak tu,huhuhu..sedihnya sunyilah balbriggan tahun dpan 1 famly dah nk blik msia..pasni kat mane lah pulak aku nk dok bertandang,dah lah kat balbriggan ni ada 4 jer keluarga melayu 1 dah nk blik msia tinggal 3..sedih2..nak tunggu bln 9 thun dpan..lambatnya.....nk ikut kak reena balik jugak lh..sunyi2..sedihnya kak reena nk blik msia..akk minggu ni kita mesti g jln puas2 k..kita g shopping..habiskan masa sblom akk blik msia..pasni ana takda kwn dah nk g jln2..yang lain nun..jauh susah nk jumpa,tunggu ada majlis baru boleh jumap..bosanya..
ape2 pun semoga selamat sampai ketanah air..kalo kwen jgn lupa calling2 ana ..muuaaah....

2 comments:

ReEn said...

sedih lak?akk bknnye nk p perang kt iraq!keh3...

insyaALLAH,panjang usia kiter jumpa nanti=)

jaga diri+jaga iman=jaga segala2nya...

anna said...

kui2..yerlah kan tp still sedih jugak kan..:(