Thursday, January 1, 2009

game 4 happy new years..

Malam semalam..corren jiran ana ajak meraikan tahun baru kat umah dia..mula2 tu malas jugak nk pgi tapi bila tengok muka k.ain mcm hampe jer..aku g juagak lah..dah kol 9.00 program tak mula lg..arghh..mata dah ngantok gila..kebtulan si yusuff buat perangai dia nk tido,aper lagi..peluang dah dtg..aku mintak izin nk blik bwak yusuff..k.ain and abg nizam ngn anak2 dia tetap stay kat situ..punya lah meriah dia org ni..aku kat umah sebelah pun boleh dgar dia org ketawa..aku taya k.ain corren buat game ape?dia kata main Wii Fiix ngan main teka-teki filem jer..nasib baaik aku blik awal..dia ada buat jamuaan makan..biasalah salah 1 menu dia org mestilah kena ada cik bi..ana tak boleh tgk benda tu nk muntah..k.ain n abg nizam mkn lauk yg kita org masak jer udang msak lemak..dijamin halal100%..lagi pun rasa buang masa jer dok kat situ lama2..kalo ada doa selamat ker bagus jugak kn..

ape2 pun thakn 4 corren and family sudi jugak ajak kami raikan tahun baru kat umah u all..
bukan senang nk dapat jiran yg baik2 ni kat tempat org..untung lah kami2 ini..kui2...

No comments: